Slenderen


Slenderen is onbelast bewegen d.m.v. 7 door elektromotoren aangedreven tafels. Elke tafel traint een andere spiergroep. Onbelast betekent dat er geen druk op de spieren en gewrichten plaatsvindt, u wordt niet moe, transpireert niet en het voorkomt spierpijn.
Door dit onbelast bewegen worden de spieren verstevigd en wordt de beweeglijkheid van de gewrichten vergroot. Het is te vergelijken met onderwater oefeningen doordat ook op de tafels de zwaartekracht opgeheven wordt. 1 uur slenderen staat gelijk aan 7 uur grond oefeningen. Per bank beweegt men normaal gesproken 10 minuten, een sessie duurt dus 1 uur.
Buik-trainer

Aktiveert buik en onderbuik, terwijl ook de onderrug versterkt wordt.Kan tevens als dijbeen-oefening gebruikt worden.
 
Taille-trainer

Zij naar zij bewegingen voor een sterkere en beter getrainde buik en taille.
 
Been-trainer

Beweegt het heupgewricht zonder belasting en verbetert de circulatie in de benen. Is tevens een bekkenbodemspier-trainer. Kan ook gebruikt worden als arm-trainer.
 
Ontspannings-trainer

Stimuleert de bloedcirculatie, verwijdert overtollig vocht en gifstoffen uit het lichaam en helpt bij de afbraak van cellulitis.
 
 
Benen, buik en heup-trainer

Verbetert de beweegbaarheid van de heup-gewrichten. Versterkt spieren in de onderrug. Traint buik-, bil, heup en dijbeenspieren. 
 
Zitvlak-trainer

Verstevigt en versterkt verslapte bil- en buikspieren. Bevordert de afbraak van cellulitis. 
 
Stretch-trainer

Masseert schouders en nekspieren, verstevigt bovenarmen en rugspieren. Ook de heupen kunnen getraind worden op de stretch/trainer.
   
Webdesign by: Rob Jak webdesign